duminică, 18 august 2019

EU SUNT FURTUNA... (fragment din „LILITH, FEMEIA TREZITĂ”, carte în curs de scriere)


LILITH - pictură în ulei semnată de artistul Simona Suciu, Arad

Binețe, dragă Om deschis!

Te invit să citești un fragment dintr-o viitoare carte a mea, intitulată „LILITH, FEMEIA TREZITĂ”.
Pentru fiecare cititor textul va fi o povestire, o fantezie, o aberație, o minciună sau un adevăr. Pentru fiecare, cum este și cum simte.

Doar citește, nu judeca, și lasă-te să simți.

Lectură plăcută!

*    *    *    *    *    *    *

„A privit cerul și a văzut nori groși și negri care acopereau Soarele. Ziua aproape că s-a transformat în noapte. 
Atunci, Ea a știut: a venit timpul!

A venit timpul să se elibereze de întunericul din sufletul său, singura „culoare” pe care a cunoscut-o de la începuturile Lumii, și să iasă la Lumină.
A decis să nu mai fie prizonieră a propriilor demoni, copiii întunericului pe care i-a creat; copiii ei.

- Este timpul, dragii mei. Voi merge în Lumină, acolo unde am fost creată. 
Am fost creată din Lumină, iar apoi eu am creat întunericul, locul care a devenit casa mea, și unde v-am zămislit pe voi. L-am contestat pe Creator, am contestat Lumina, și am vrut să distrug tot. Am negat Creatorul, și așa am creat Noaptea, Întunericul. 
Am devenit creator, la rândul meu. Dar nu am fost deloc fericită. Apoi, ați apărut voi, copiii mei, unul câte unul. V-am iubit, dar asta tot nu mă făcea fericită. Și ce putea crea o mamă nefericită? Propria ei nefericire: Frica, Furia, Vina, Rușinea, Ura, Resentimente, Încrâncenare, Minciuna, Iluzia și Atașamentul. Adică voi, copiii mei, în diferite forme și combinații. Am creat din ce în ce mai mult întuneric, gândindu-mă să acopăr Lumina; să-L acopăr pe El.

Din când în când Creatorul mă ruga să mă întorc acasă, să mă întorc în Lumină. Dar l-am refuzat. Eram prea orgolioasă să admit că sufeream din cauza deciziilor mele, și că mi-e atât de dor de El!

În schimb, am continuat să-L contest. V-am învățat și pe voi să îl contestați și să-l urâți pe Creator. Dar acum a venit momentul să vă spun ceva: EL ESTE TATĂL VOSTRU! Nu mai sunteți doar copii ai întunericului, ci sunteți și ai Luminii! Mama voastră este Noaptea, Haosul, iar Tatăl vostru este Lumina, Dumnezeu. Trăiți în întuneric doar pentru că v-am ascuns că sunteți creați și din Lumină.

Dacă El a creat Lumina din haos, eu am vrut să re-creez întunericul din Lumina Lui. Pentru că și eu eram un creator, nu-i așa?


Dacă El a creat Raiul, ei bine, eu am creat Iadul, pe care l-am populat cu voi, copiii mei.

Am fost atât de mândră de munca mea, dar atât de nefericită.
El a continuat să mă cheme acasă, în Lumină, dar m-am prefăcut că nu îl aud. 

Voi, copiii mei, ați făcut tot posibilul să alungați Lumina, Bucuria, Fericirea, Iubirea și pe însuși Dumnezeu din oameni. Ați fost buni, foarte buni în a aduce haosul în inimile și sufletele oamenilor. Atât de buni, încât ați creat Mintea și Ego. Am fost atât de mândră de voi!

Dar apoi, am înțeles evidența: TOT CEEA CE AM CREAT EU A FOST CU PERMISIUNEA LUI! Niciuna dintre creațiile mele nu ar fi putut supraviețui fără aprobarea Lui! De ce? Pentru că El este TATĂL LUMINII ȘI AL ÎNTUNERICULUI!

A permis întunericul pentru ca oamenii să observe și să aleagă Lumina. Contrastul.
Am devenit creator cu permisiunea Lui.
AM FOST CREATĂ DE CĂTRE CREATORUL ÎNSUȘI!

Așa încât, dragii mei, voi sunteți cu toții creaturile Creatorului. Sunteți copiii lui Dumnezeu. Și ai mei.
Acum, știu asta, accept asta, și I-am auzit chemarea. Mă întorc în Lumină. Puteți veni cu mine, sau puteți rămâne aici, în Întuneric. Acum știu cine sunt!

- Nu te vom lăsa să pleci! Am creat o furtună pentru ca tu să nu ne poți părăsi. Suntem creațiile tale.
- Da, știu asta, dragii mei, iar ceea ce voi creați este, de asemenea, parte din mine. Deci... furtuna asta, sau oricare alta... sunt eu! EU SUNT FURTUNA! EU SUNT ÎNTUNERICUL, SUNT VOI! DAR SUNT ȘI DUMNEZEU! Deci, furtuna și voi... sunteți tot Dumnezeu!


Eu sunt această furtună și orice altă furtună va veni, eu sunt fiecare cutremur, sunt fiecare foc, fiecare uragan. Și toate acestea sunt și Dumnezeu. Deci, norilor, puteți pleca acum!

Eu sunt Soarele, sunt Luna. Sunt eternă.

EU SUNT CEEA CE SUNT!

EU SUNT DIVINUL FEMININ, ȘI SUNT ALĂTURI DE DUMNEZEU.
MERIT LUMINA!
EU SUNT LUMINA!
EU SUNT ÎNTUNERICUL DIN LUMINĂ, ȘI SUNT LUMINA DIN ÎNTUNERIC!
EU SUNT CEEA CE SUNT!

Fiți binecuvântați cu toții!

LILITH, femininul care se trezește în fiecare femeie”




Edith Kadar 
Arad, 18 august 2019

 *     *     *     *     *     *     * 

Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației. 

 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

15 comentarii:

  1. Abia aștept sa apară cartea! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb. Simt ca mi se deschid aripile si vreau sa zbor pentru ca ma- m trezit cu sete de frumos. Mult succes in tot ceea ce face -ti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua. Am plâns încontinuu cat am citit-o. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet pentru mesaj, astept cu nerabdare a ta carte ,om frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc ptr acest superb mesaj!sunt cea ce sunt!sant cunoștință de întuneric (Iad) și cunoștință de lumină (Rai)Ca să cunoști (Raiul)este necesar să experimentezi Iadul să cunoști părțile intunecate,emotiile ca să-ți dai voie să cunoști!lumina este să accepți că ești lumină

    RăspundețiȘtergere
  6. In fiecare zi sunt recunoscatoare ca Dumnezeu a facut sa te intalnesc si m-ai ajutat sa plec in viata sa ma intalnesc cu iubirea.In calatoria mea nu este totul “ roz”, dar ceea ce descopar este o traire pe care nu am cunoscut o. Multumesc 🙏❤️💋

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc...sunteti un om minunat iar mesajele pe care le primiti si le scrieti ne indeamna la trezire..calatoria inspre noi insine..regasirea unicului din noi..Cred in Dumnezeu..Cred in Lumina..Cred in Iubire..Cred in MINE !..VA IUBESC !

    RăspundețiȘtergere
  8. Lumină și întuneric,îți mulțumesc pentru ce ești, ce simt, pentru cărarea pe care o parcurg!Mulțumesc Edith, pentru tot ceea ce transimți!Eu sunt, tu ești.Lumină!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat! Doresc si eu aceasta carte! Esti minunata Edith! Te ascult cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte faina.Ma bucur de fiecare data cind te ascult,esti un om MINUNAT.

    RăspundețiȘtergere
  11. Aștept să citesc cartea. Mulțumesc, Te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aștept să citesc cartea. Mulțumesc. Te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Filipescu Liliana8 martie 2022 la 19:42

    Superb! Astept publicarea cartii.🤗😘

    RăspundețiȘtergere

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...