miercuri, 25 mai 2022

TU NU EȘTI GÂNDURILE TALE. EȘTI MAI MULT DECÂT ATÂT

SCHIMBĂ-TE PE TINE IAR LUMEA TA SE VA SCHIMBA 

 Nimeni nu va veni să te salveze sau să te schimbe. 
Viața ta este rezultatul deciziilor tale. 
Ești singurul răspunzător pentru ceea ce trăiești acum. 

 


Că suntem copleșiți de gânduri în fiecare moment, se știe. Că suntem bombardați de sute de gânduri într-o zi, e clar. Problema apare atunci când începem să credem toate acele gânduri și considerăm că acelea sunt viața noastră adevărată. 

Nimeni nu ne-a învățat că ceea ce gândim e un lucru, dar că realitatea este cu totul altceva. Lasă-mă să îți dau câteva exemple:
- „Nu voi reuși niciodată să-mi împlinesc visul”, este unul dintre gândurile buclucașe care ne blochează în neputință și ne aruncă în zona lui „nu se poate”, „doar alții pot”, „m-am născut sub o stea ghinionistă”, etc.  Sigur că dacă credem acest gând vom sta departe de reușită, de împlinire. Și totuși... nimeni și nimic nu poate garanta reușita sau eșecul decât încrederea pe care o avem în noi, în puterea noastră. Dacă nu avem încredere în noi, oricine poate veni să ne spună că nu vom putea, și vom ajunge să credem asta. De ce? Deoarece gândurile noastre sunt ceva la genul „ai văzut?!... și omul ăsta vede că nu pot, deci așa e, nu pot”. Și așa ajungem să credem acele gânduri, să renunțăm la a mai încerca, la a lucra la visul nostru, și ne retragem în zona lui „eu nu pot”, repetând oricui acest slogan și renunțând să mai încercăm ceva. 

- „Nu voi reuși să slăbesc, iar asta mă va ține departe de fericire și de bucurii”. 
Deci doar dacă vom slăbi vom fi fericiți? Greutatea garantează 100% apariția fericirii? Deci doar persoanele slabe sunt fericite? Nu cred! Acesta este doar un alt gând care ne ține prizonieri în acea realitate pe care ne-am creat-o crezând că doar acela este adevărul. Dacă ne-am convins că nu vom slăbi, nu vom da jos niciun gram pentru că am ajuns să credem acel gând. 

- „Nu mă voi putea vindeca niciodată de boala mea pentru că așa au spus doctorii, iar ei știu mai bine decât mine ce este adevărat în viața și sănătatea mea”. 
De ce alegem să credem că altcineva ar ști mai bine care este adevărul pentru noi? Și cum de nu realizăm că acesta este DOAR un gând, nu este realitatea absolută. Vindecarea apare atunci când credem gândurile de vindecare și le ignorăm pe cele pesimiste. 

Am dat doar câteva exemple, dar ele ar putea continua. 
Gândurile fac parte din viața noastră și nu le putem bloca, nu le putem pune un dop. 
Ce putem face este să începem să fim atenți la gândurile noastre, pentru că nu facem asta de obicei ci ne lăsăm pradă lor și ajungem să le credem confundându-le cu adevărul. 
Dacă gândul spune că X nu se uită la noi și nu-i place de noi, credem asta imediat. 

Un gând repetat de multe ori devine realitatea noastră, viața noastră. De ce? Pentru că îl credem. 
Diferența dintre cei care reușesc orice în viață și cei care nu este dată de gândurile pe care le cred. Ambii au ambele gânduri, doar că unii aleg să le creadă pe cele pozitive, optimiste, iar ceilalți dau crezare doar celor pesimiste, negative. 

Adevărul este că putem face orice vrem noi, doar că acesta nu este un gând credibil pentru mulți dintre noi. Nu am fost învățați nimic legat de felul în care să ne raportăm la gânduri; nu ne-a învățat nimeni ce să facem cu ele. 
Mulți abia acum află că mai există și alte variante de gândire decât cele cu care s-au obișnuit. 

Reușita în viață apare doar atunci când înțelegem că noi nu suntem gândurile noastre, suntem cu mult mai mult decât atât. 

Mai multe despre acest subiect voi vorbi miercuri, 25.05.2022, de la ora 20.30, într-un live transmis pe canalul meu YouTube (https://youtu.be/NdGBT4dDP_8) și pe pagina mea Facebook (https://www.facebook.com/edith.kadar/posts/pfbid02oAM1tCmzjVK1y7TaX3mxVgJoJjxqVRLXxjM8dQvLb43qn5WRmMYX4BYQrNGfhhjml).

Te aștept cu drag.

Binețe, Om informat!




Edith Kadar
Arad, 25 mai 2022

 *     *     *     *     *     *     * 

 Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației. 

 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...