miercuri, 29 ianuarie 2020

Despre VINDECARE




Adevărata vindecare apare doar atunci când tu cauți soluții, și nu aștepți să vină altcineva să ți le aducă mură-n gură.
Până ce nu ești dispus să găsești ceea ce simți că te ajută, degeaba afirmi că vrei să (te) vindeci.
Când vei fi dispus să renunți la a învinovăți pe oricine în afară de tine, va începe procesul de tămăduire.
Nu mai repede. Oricum nu este nimeni de vină. Așa a trebuit să fie pentru a învăța o lecție importantă.

Ceea ce devii pe drumul căutării și găsirii de soluții este, de fapt, vindecarea.
Te-ai îmbolnăvit deoarece ai luat o serie de decizii neinspirate.
Pentru a te vindeca este nevoie să faci drumul invers, iar asta poate să dureze.
Dar fiecare pas făcut, fiecare punct rezolvat te curăță și te purifică, iar tu vei fi altul.
Devii altcineva.
Iar această devenire se numește vindecare.

Te vindeci când ai renunțat la ce te izola de Dumnezeu, și când te reîntorci la esența ta. Nu mai repede.
Și mai trebuie să o și faci, nu doar să spui că tu o faci.

Caută și nu aștepta soluțiile altora.
Fiecare răspuns te va schimba și te va elibera de greutatea trecutului.
Asta este vindecarea.
Iar când tu te vindeci, se vor vindeca și alții, prin puterea exemplului tău.

Schimbă-te pe tine, și vei schimba lumea!



dr. Edith Kadar 
Arad, 28 ianuarie 2020

 *     *     *     *     *     *     * 

Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației. 

 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

Un comentariu:

  1. Ce din mine ma impiedica sa fiu sanatoasa? Ce din mine ma impiedica sa las tumoarea se dizolve?
    Ce din mine ma impiedica sa las toate incercarile mele de vindecare sa functioneze?
    Ce din mine ma impiedica sa imi aud sufletul, sa imi inteleg nevoile corpului, sa imi ascult intuitia?
    Ce din mine ma impiedica sa ma vindec prin iubire?
    Nu ma tem de.moarte cat am o frica enorma.de esec. Adica eu nu ma tem ca am sa mor de boala sau ca las un copil mic in urma, ci ma.tem ca felul meu de a alege sa ma vindec va esua si teama asta ma paralizeaza. ( acum ca recitesc fraza asta, doare foarte tare, dar chiar si asa acesta e adevarul si mi-l asum! Chiar daca nu da bine la lume)
    Am luat scenariul cel mai rau si am zis asa si...ce.mare.branza daca.felul meu de a ma.vindeca va esua. Durerea egoului ca.nu am.gasit eu reteta vindecarii. Ca vreau recunoastere, ca vreau sa fiu aia cu mot in frunte care vrea sa arate lumii ca eu am.raspunsul
    Si teama poate ca daca nu ma vindec inseamna ca sunt proasta, ca alegerea mea de vindecare e ridiculizata, ca sunt un ESEC! HAHA.asta e adevarul care m-a socat! Deci pana la urma ma intorc inapoi la punctul zero si anume vechea problema "ce-o sa.zica lumea?"
    Si pana la urma EU pt cine vreau sa ma vindec? Pt mine si sufletul meu, sau pt egoul meu care vrea recunoastere pt calea aleasa?
    Vreau vindecarea pt sufletul meu si nu pt egoul meu.. Cum sa.schimb destinatarul vindecarii...sau sa determin ca vindecarea sa fie primita curat fara intentiile pretinse de egou?
    Am constientizat dupa 3 ani de suflerinta cumplita care sunt cauzele bolii...si toate programele care au adus la aparitia tumorii..cum mi-am.pierdut identitatea si cum am l-am inteles gresit pe.Dumnezeu,iubirea pura,
    cum am inteles gresit ce inseamna sa fii cu adevatat femeie, ce inseamna cu adevarat masculinul in viata mea.
    Stadiul suferintei: stadiul 4 adica acea depresie...unde simt ca orice.as incerca la.mine nu functioneaza...vreau stadiul acceptarii in care si daca esuez in vindecare sunt impacata! ...de ce tin cu dinti de aceasta frica de esec? Ce din mine ma impiedica sa ma eliberez de aceasta frica de esec?
    Multumesc cu recunostiinta si iubire pt materialele postate!
    Alexandra Tudose

    RăspundețiȘtergere

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...