vineri, 26 mai 2017

SUFLETE COMPLEMENTARE, SUFLETE PERECHE, ÎNTÂLNIRI KARMICE

Nu trebuie să schimbăm lumea; trebuie doar să ne schimbăm pe noi. 
Şi vom constata cu surprindere că cei din jurul nostru se schimbă împreună cu noi. 
Lumea nu este ceea ce este, ci ceea ce vrei tu să vezi că este. 

 Sunt răspunzătoare pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce crezi tu că ai înțeles 

 *     *     *     *     *     *     * 



Cu toții am auzit la un moment dat despre aceste trei concepte, indiferent că am crezut în ele sau a fost doar o simplă curiozitate.
S-au scris și se scriu sute de materiale pe această temă. Este un subiect din acela ce nu poate fi demonstrat științific, dar care este real pentru toți cei care își prețuiesc sufletul propriu.

Dar, oare ce-o fi sufletul pereche, cel complementar, și care e diferența dintre ele? Ce-o fi însemnând întâlnire karmică? Cine are parte de asemenea întâlniri, și cum pot fi recunoscute sufletele pereche și cele complementare?

Răspunsurile pot fi date din două perspective: a persoanei care nu și-a cunoscut sufletul complementar, deci nu este complet (conștient sau nu) și a aceleia care a avut bucuria și privilegiul de a-și întâlni geamănul, cel/cea care completează.

Atât timp cât nu îți cunoști complementarul, poți emite păreri despre cum ar trebui să fie, cum ar trebui să îl/o recunoști, și alte noțiuni care nu au nicio legătură cu realitatea. Pentru că ea, realitatea, te pocnește direct în sinusurile frontale, iar întâlnirea cu sufletul complementar te lasă fără suflare. 
Imaginează-ți un copil care nu a văzut niciodată o minge, dar a auzit multe despre ea. El nu are de unde să își facă o idee despre adevăr, imaginându-și diferite variante, și povestind tuturor ceea ce crede el despre minge. Dar atunci când primește una, vede că nimic din ce a crezut sau vorbit nu este aproape de adevăr.

La fel cu sufletele complementare sau gemene, confundate deseori cu sufletele pereche.

SUFLETELE PERECHE sunt acele suflete care vin în viața noastră pentru a ne învăța lecții importante: stima de sine, iertarea și iubirea de sine, respectul față de noi înșine, valorizarea în proprii ochi, etc. Aceste lecții pot fi învățate fie întâlnind persoane bune, blânde, care ne transmit exemplul lor, fie oameni duri, violenți, nepăsători, care calcă totul în picioare, de la stima noastră de sine, la suflet și spirit. Aceștia din urmă apar doar atunci când uităm de noi înșine și ne dedicăm întreaga viață și energie celorlalți, iar rolul lor este să ne facă să ne reamintim de noi și de nevoile noastre.
Cu cât uitarea și neglijența față de noi înșine este mai mare, cu atât este mai dură experiența cu cei din jur, ei reflectând cu acuratețe războiul în care ne aflăm cu noi înșine.

SUFLETELE COMPLEMENTARE sunt acele suflete care se caută neîncetat pentru a se găsi și a reface întregul, dumnezeirea. Sunt două părți identice ale aceluiași întreg care s-a divizat la coborârea lui în materie. De aceea, ele se mai numesc și SUFLETE GEMENE. Bărbatul și femeia ce compun UNUL sunt identici în majoritatea situațiilor și credințelor lor: aceleași tipuri de traume, aceleași preocupări, principii de viață și trecut. Sunt atât de asemănători încât nu simt nevoia să vorbească mult deoarece știu instinctiv ce nevoi are celălalt; doar sunt imagini identice.
Rolul sufletelor complementare este să reflecte cele mai profunde temeri și neliniști ale noastre pentru a ne putea desăvârși unicitatea divinului.


Sufletele complementare nu se pot recunoaște decât după ce mare parte din lecțiile perechilor au fost înțelese și însușite.
Dacă refuzăm să trecem mai departe în viață și alegem să rămânem înrădăcinați în credințele care ne limitează și ne îngrădesc (relații toxice, locuri de muncă ce blochează creativitatea și stiluri de viață ce scurg energia din noi), apar bolile, ce au mesajul de a face schimbarea binemeritată în viața noastră.

Dacă acceptăm schimbarea în gândire, obiceiuri și comportament, dispar blocajele, iar viața ne va aduce în cale suflete cu care rezonăm.

Atragem în viața noastră ceea ce emitem, nici mai mult, nici mai puțin. 
Dacă emitem frică, nu putem atrage iubire; furia nu aduce bucurie, iar sentimentul de vină permanentă nu poate produce satisfacție.

ATRAGEM CEEA CE SUNTEM!

Nu ne place ce avem? E rezultatul a ceea ce emitem și trăim. Atât timp cât așteptăm ca ceilalți să se schimbe, iar noi să amânăm sau să refuzăm orice tentativă de modificare a stilului de viață și gândire, vom atrage oamenii care reflectă exact ceea ce simțim și trăim. SUFLETE PERECHE.

Dacă avem curajul schimbării, ne asumăm consecințele, acționăm și acceptăm purgatoriul curățirii de tot ce ne face nefericiți și neîmpliniți, va apare lumina în sufletul nostru, care va atrage alte lumini, adică oameni care au trecut prin aceleași transformări. Iar pe acest drum asumat al regăsirii de sine, va apare, la un moment dat, sufletul care ne întregește și ne potolește dorul pe care îl simțim și pe care nu îl știm defini: acela care ne completează, sufletul identic cu noi, geamănul întru dumnezeire.

Atât sufletele pereche, cât și cele complementare sunt întâlniri karmice, adică le-am mai întâlnit și cu altă ocazie, în alte existențe.

Indiferent ce suflete întâlnim, rolul lor este să ne facă să ne reamintim de noi înșine, de esența noastră divină, acel duh sfânt în jurul căruia se „croșetează” trupul fizic, materia.

Dacă refuzăm să vedem dincolo de credințele limitative ce ne-au fost transmise prin educația de acasă sau de la școală, ne îmbolnăvim și pierdem șanse și oportunități extraordinare ale vieții.

Dar dacă acceptăm și îmbrățișăm tot ce ne aduce viața, știind că tot ce ni se întâmplă are rolul de a ne ajuta să creștem și să ne dezvoltăm ca ființe de lumină ce locuiesc vremelnic într-un corp fizic, apare pacea, liniștea, armonia, bucuria. Dumnezeu, într-un cuvânt.


Sufletele pereche ne ajută să ne vedem întunericul și să îl curățim.
Sufletele complementare ne ajută să ne vedem și să ne iubim lumina, dumnezeirea din noi.

Cei care nu sunt curioși de lumina din ei alegând să fie victime ale vieții, nu vor înțelege cu adevărat complementaritatea sufletului geamăn, și vor considera că totul este doar o simplă speculație.

Însă cei ce s-au întregit prin întâlnirea cu sufletul complementar știu că totul este posibil, și nu vor simți nevoia să-și strige în gura mare lumina liniștii și a împlinirii de sine. 

Și când te gândești că totul este o alegere.

Ce alegi? 

Te invit să urmărești emisiunea „Câte-n Lună și-n stele” de joi, 25 mai 2017, difuzată la Tv Arad, unde am povestit cu mult mai multe lucruri despre sufletele complementare și sufletele pereche.

Nu uita să-mi dai de veste.

Îți mulțumesc de însoțire, și îți dau binețe, OM drag!




 dr. Edith Kadar 
Arad, 25 mai 2017

 *     *     *     *     *     *     * 

Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației. 

 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

2 comentarii:

  1. Doamna doctor, as vrea sa fac cateva sedinte cu dvs. Va rog mult spuneti-mi cum sa iau legatura cu dvs. Emailul meu e anadanielapana87@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele meu este Mariana Diego. Aceasta este o zi foarte fericită a vieții mele datorită ajutorului pe care mi l-am oferit dr. Jungunu pentru a mă ajuta să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui de magie și dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căutam un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.Jungunu pe Internet, mi-a spus cum a ajutat atât de mulți oameni să se recupereze fostul lor ajutor Ajută la stabilirea relației și a face oamenii fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și apoi i-am căutat ajutorul, dar spre marea mea surpriză mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sărbătorește pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua să depun mărturie pe Internet deoarece dr. JUNGUNU este într-adevăr un adevărat vrăjitor. NEVOIE AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR JUNGUNU ACUM prin e-mail: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416
     El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta. Și este, de asemenea, perfectă în
    1 vrăjitorie de dragoste
    2 Win Ex înapoi
    3 Frumoasă a uterului
    4 Vraja promovării
     5 Vraja de protecție
    6 vrăji de afaceri
     7 O vrajă bună de lucru
    8 Vraja casei de loterie și spell de curte.

    RăspundețiȘtergere

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...