duminică, 26 februarie 2017

CUM PUTEM MANIFESTA DIVINITATEA DIN NOI ÎN MOMENTE DE CRIZĂ?

Nu trebuie să schimbăm lumea; trebuie doar să ne schimbăm pe noi. 
Şi vom constata cu surprindere că cei din jurul nostru se schimbă împreună cu noi. 
Lumea nu este ceea ce este, ci ceea ce vrei tu să vezi că este. 

 Sunt răspunzătoare pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce crezi tu că ai înțeles 

 *     *     *     *     *     *     * 



Cu toții știm că suntem esență divină manifestată vremelnic într-un corp fizic. 
Dar nu toți conștientizăm acest lucru, și mai puțini înțeleg și acceptă, iar un număr restrâns (comparativ cu totalul) o manifestă în viața de zi cu zi.

Binețe, dragă OM!

Oare cum e posibil ca partea divină, luminoasă din noi să fie estompată, acoperită, și înăbușită de emoțiile distructive: frică, furii, dezamăgiri, deznădejde, ură, ranchiună, etc.?
De ce nu înlătură Dumnezeu-l din noi negura trăirilor negative, și cum putem face ca noi să ne reamintim în permanență de esența divină din noi?

Sunt doar câteva întrebări la care am încercat să răspund în materialul filmat de aici.
Îți mulțumesc că îmi ești alături, și aștept în continuare propunerile, sugestiile și părerile tale.

Binețe, dragă oglindă a mea! 




dr. Edith Kadar 
Arad, 26 februarie 2017

 *     *     *     *     *     *     * 

Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației. 


 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

3 comentarii:

  1. Am auzit, am ascultat! Disconfortul pe care il simt (tu ii spui contractie) ma anunta discret cand ceva ma deranjeaza. Si iau masuri. Il decodific si iar observ. M-am dezlegat de baiatul mijlociu, am dat drumul atasamentului ce tinea de 30 ani. Pe moment n-am avut reactii fizice. Le-am avut doar dupa ce mi-a dat drumul si el (=m-a pierdut=) si 3 zile corpul meu a refuzat orice fel de mancare. L-a jelit in momentul cand se desprindeau bucati din mine, se comporta ca si cum as fi fost depreziva. Dar mental eram ok. Doar a 3-a zi am inteles de ce. ca am fost =parasita= desi eu i-am dat drumul cu o saptamana inainte. Am =suferit= doar cand a facut-o si el. Ma curatam. Si in legatura cu clipul. Am observat ca persoanele care ma deranjeaza cel mai tare imi sunt de cel mai mare folos. Ca ei nu vin la mine doar pentru ei ci si pentru mine. Eu nu-i ajut doar pe ei, ma ajut si pe mine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! Va iubesc!Referitor la monologul dvs. ar fi multe de spus sau...poate nu.Oricum nu uita-ti un lucru:gura vorbeste intai pentru propriile urechi!In continuare constientizari pe masura si atentie divizata!P.S. Fara minte totul ESTE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dn.Edidh am o nelamurire in legatura cu Sinele Divin,este in noi sau deasupra capului?Al putem numi si Sprit Divin?Rog un raspuns de lamurire ca sunt confuza.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...