joi, 5 octombrie 2017

GÂNDUL, CREATORUL VIEȚII TALE





Gândurile tale îți creează dispoziția zilnică.

Ai o zi bună? E meritul tău.
Ai o zi rea? E meritul tău.
Tu ești creatorul zilelor și a dispoziției din fiecare moment.

Dimineața, când te trezești, poți alege să fii indispus(ă) că începe o nouă zi din nefericita ta viață, o nouă sursă de chin și neplăceri; sau poți alege să te bucuri de o nouă șansă de o lua de la capăt și de a schimba ceea ce nu-ți place în dispoziția ta. Tu alegi dacă vezi culoarea sau ternul din viață.

Dacă traficul te exasperează, tu alegi să te lași astfel influențat(ă). Ajungi mai repede sau mai bine dacă te agiți, înjuri și te transformi într-un pachet de nervi? Tu alegi dacă vezi calmul sau agitația.

Dacă colegii de serviciu sau șeful te calcă pe fiecare neuron este pentru că gândurile tale au permis acest lucru. Ai știut că așa se va întâmpla și ai recreat în minte scenariul: „voi ajunge... colegii vor face așa... șeful va urla... etc.”. Și uite cum ți-ai creat realitatea stresantă. Tu alegi dacă vezi doar defectele oamenilor sau și calitățile.

Ajungi acasă și te gândești cu oroare la câte treburi mai ai de rezolvat acolo, iar când treci pragul ești deja indispus(ă), fără ca măcar să ajungi să și faci ceva. Și uite cum ți-ai creat o indispoziție. Tu alegi dacă vezi doar stresul treburilor neterminate sau bucuria familiei.

Gândurile tale îți creează dispoziția zilnică pentru că le dai putere, le amplifici și devii tu parte integrantă din ele, din lumea pe care ți-o creează, în loc să integrezi gândurile în viață și să le dai locul și timpul cuvenit.

Dacă te identifici cu gândurile provenite din mintea ta, vei uita de tine, de adevărata ta esență. 
Pentru că tu nu ești gândurile care îți populează mentalul. Tu creezi gândurile, nu gândurile te creează pe tine sau viața ta. Sau ai uitat? Reamintește-ți.

Binețe, dragă cititorule!



dr. Edith Kadar
Arad, 02 octombrie 2015

*     *     *     *     *     *     * 

 Toate drepturile de autor ale materialelor postate pe acest blog aparţin dr. Edith Kadar. 

 Orice articol poate fi distribuit cu condiția să se păstreze aspectul integral și un link vizibil spre pagina publicației.
(http://vibratiavindecarii.blogspot.com/2016/10/gandul-creatorul-vietii-tale.html)

 Nici o schimbare în aspectul sau conținutul materialelor nu se poate face fără aprobarea autoarei.

4 comentarii:

  1. DA! Multumesc ,asa este am experimentat si eu efectul gandurilor mele. M-am reactivat,inca odata multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cat adevar!, cand gandurile mele se canalizeaza pe cazul care il am in familie cu boala alzheimer, is agitata ,nervoasa...Ca sa scap de aceste ganduri ,cum am posibilitate ies in oras si gandurile mele sunt spre a-mi crea libertatea si a face altceva placut.Am fost alaltaieri intr-un complex comercial si am vazut rochii care mi-au placut foarte mult si vreau sa merg sa cumpar una .Cand ma napadesc iar gandurile negative- imediat le schimb cu imaginea rochitei cat de frumoasa e ,ce bine o sa ma simt cu ea....la fel fac si cu alte lucruri care imi plac. Concluzia:ma lupt sa inlocuiesc gandurile care imi fac rau cu ganduri care sa ma dispuna dar lupta e grea.

    RăspundețiȘtergere

Te invit să dai clic pe poză pentru a citi materialul. Mulțumesc.

RUTINA și SCHIMBAREA DE SINE

Pe măsură ce te trezești și lași schimbarea să-și facă treaba în viața ta iar tu nu te mai opui Universului, vei observa că fiecare z...